۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۱۷

پس از نشست امروز اعلام شد؛

معرفی کادر فنی تیم‌های بسکتبال در 5 رده/ میتف و کمالیان دستیاران بچیروویچ

معرفی کادر فنی تیم‌های بسکتبال در 5 رده/ میتف و کمالیان دستیاران بچیروویچ

سازمان تیم‌های ملی بسکتبال اعضای کادر فنی تیم‌های این رشته در 5 رده مختلف را برای حضور در رویدادهای آسیایی و جهانی سال جاری معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشحون و محمدرضا مشحون، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر تیم‌های ملی بسکتبال مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال و موبان میتف دستیار وی افرادی بودند که امروز یکشنبه برگزار کننده نشستی مشترک در محل فدراسیون بسکتبال بودند.

در پایان این نشست که به منظور برنامه‌ریزی برای تیم‌های بسکتبال در رده‌های سنی مختلف را به منظور حضور در رویدادهای آسیایی و جهانی امسال برگزار شد، با هماهنگی‌های صورت گرفته اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال و 4 تیم دیگر این رشته در رده‌های مختلف معرفی شدند.

بر این اساس مربیان تیم‌های زیر 16 سال، زیر 18 سال، 19 سال، تیم سه نفره و تیم ملی بزرگسالان بسکتبال به شرح زیر معرفی شدند:

تیم بسکتبال زیر 16 سال:
علی توفیق (سرمربی)، سیامک ویسی و شهریار کریمی (مربیان)، کاوس عیدی وند (بدنساز)، ایرج لارودی (سرپرست)

تیم بکستبال زیر 18 سال:
محمدرضا اسلامی (سرمربی)، سید زمان حسینی و سید جواد جعفری  (مربیان)، شهریار شیرویه (بدنساز)، محمدپور (فیزیوتراپ) و ژوزف نظریان (سرپرست)

تیم بسکتبال 19 سال (جوانان):
مهران حاتمی (سرمربی)، قاسم کیانی و مهراد آتشی (مربیان)، علی صالح نیاز (بدنساز)، محمدپور ( فیزیوتراپ) و علی فدایی‌نژاد (سرپرست)

تیم بسکتبال سه نفره:
عباس آقاکوچکی (مربی و سرپرست)

تیم ملی بسکتبال:
مهمد بچیروویچ (سرمربی)، موبان میتف و صفاعلی کمالیان (مربیان)، حسن زاده (بدنساز)، صادقی (پزشک) و حسن نوربخش (سرپرست)

سازمان تیم‌های ملی بسکتبال ضمن معرفی این افراد به عنوان اعضای کادر فنی تیم‌های مختلف این رشته، از آنها دعوت کرد به منظور اعلام آمادگی رسمی و انجام هماهنگی‌های لازم در نشستی که ساعت 11 صبح روز چهارشنبه در سالن جلسات فدراسیون بسکتبال در محل مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، شرکت کند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال در این رابطه به خبرنگار مهر، گفت: غیبت هر یک از این مربیان در نشست روز چهارشنبه به منزله انصراف آنها است. مربیانی که مایل به همکاری با فدراسیون در هر یک از تیم ها نیستند، باید موضوع را به صورت کتبی اعلام کنند تا نسبت به معرفی جایگزین آنها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران در سال جاری باید در رقابت های جام ملت‌های آسیا شرکت کند که مرداد‌ماه به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود.

تیم زیر 16 سال نیز مهرماه میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا است. تیم‌های زیر 18 سال و 19 سال نیز به ترتیب باید در مسابقات قهرمانی غرب آسیا و پیکارهای جهانی شرکت کنند که به میزبانی لبنان و جمهوری چک برگزار خواهد شد. تیم بسکتبال سه نفره ایران نیز تاچند روز دیگر در رقابتهای قهرمانی آسیا به میزبانی قطر  حاضر خواهد شد.

کد خبر 2042400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha